De BlueLine Valdetectie wordt gebruikt in zorginstellingen en kan diverse situaties detecteren zoals:

• Detectie val client
  • Client is in of uit de kamer
  • Client is in of uit bed

Door deze verschillende vormen van detectie slim toe te passen wordt er met slechts één sensor een leefbare en veilige omgeving gecreëerd. Zodra er een val is gedetecteerd  zal de zorgverlener hiervan een melding ontvangen en de noodzakelijke actie ondernemen.  De BlueLine Valdetectie maakt geen gebruik van camera technologie en is volledig privacy proof!

Met deze slimme zorgoplossing wordt de werkdruk voor zorgverleners verminderd en is er voor cliënten meer vrijheid en veiligheid. Valdetectie maakt het voor ouderen mogelijk om langer en zelfstandig thuis te kunnen wonen én biedt naaste familieleden gemoedsrust.

Wil jij ontdekken welk verschil de BlueLine Valdetectie in jouw organisatie kan maken? Ga dan naar onze pagina over valdetectie of neem contact met ons op.

Het is ook mogelijk om een aanvullend informatiepakket over de valdetectie van MobileTrack aan te vragen.